Nytt om mina “Parallel Worlds”-bidrag

Wolframfästet är klart för Parallel Worlds (PW) och ligger hos Tomas på Saga Games. Jag har bilderna från Nisse & Kove Lindström.

Okeanos är fortfarande under arbete. Mycket har kommit emellan den här våren. Men det är inga problem med anpassningen till PW. Vi har också hittat en bra illustratör.

Vidare har Tomas fått en expanderad PW-version av Oz Is Drowning, den australiska SF-undergångskampanj som jag fick publicerad i Fenix i höstas.

Summa summarum handlar det alltså om sex PW-kampanjer av min hand, utöver de ovanstående är det Knivblänk i Prag, Röd Sand och Roma Umbrarum.

2 thoughts on “Nytt om mina “Parallel Worlds”-bidrag

  1. Och vad kommer att hända med PW och alla dessa lovande och fantastiska kampanjer? Kommer det att publiceras?

  2. En del finns som eller kommer som PDF på Saga Games’ sajt (www.sagagames.com) och jag hoppas att en del blir till “pappersprodukter”. Men både Tomas och jag har ont om tid för närvarande, så “don’t hold your breath”.

Leave a Reply

