Fantasy Maps

A blog devoted to the art of making fantasy maps. Link >>>

2 thoughts on “Fantasy Maps

  1. Tackar för att du länkar till min kartsida. Och ska sanningen fram så är du ganska skyldig till att jag sitter och ritar kartor. För om det inte hade varit för Drakar och Demoner på 80-talet så hade jag nog aldrig börjat.
    -Pär

    • Trevligt att få veta hur mina verk har inspirerat dig. Själv hyser jag respekt för kartmakare, eftersom jag är usel på att rita. Jag vet hur svårt det är att fixa snygga kartor.

Leave a Reply

